Tirana II
Les ciutats no son el nostre fort, ho sabem, i també sabem que acabem fent una mica el zombie les últimes hores del viatge perquè ja hem fet/vist el què voliem, però llavors el vol torna a l’hora que torna… tot i així la visita a Tirana ha estat bé. El segon dia, també de sol radiant, sortim fins a conèixer un parc molt gran que hi ha aquí aprop, una mena de Central Park a l’albanesa. De camí, una altra mesquita nova Tot és nou. Bé, tot no, però si que sembla que Tirana és una ciutat nova, sense cap barri vell ni cap construcció conservada, ni res de res. De fet s’està destruint molt per construïr nous edificis enormes com aquest. Tot el centre, no centre i rodalies està en construcció, grans edifcis, blocs de pisos, centres comercials, els carrers tots estan d’obres, reasfaltant, refent voreres, pintant pasos de peatons… d’aquí poc temps aquesta ciutat tindrà un altre skyline, segur! Edificis vells vs edificis nous Hem vist circular força bicicletes, algunes amb “seient d’acompanyant”...