Una rambla molt concorreguda fins a Valbone (17,21km - 1172m desnivell)
Vem fer una vesprada comunitària ahir a la Guesthouse de Theth. L’August havia parlat d’anar a veure un edifici on se suposa que s’auto recloïen les persones que eren incapaces de venjar-se d’un assassí (una història una mica llarga que segur que ell us explicarà millor que jo), però era a 3,6km de la casa, i llavors s’havia de tornar. Jo vaig descartar a l’instant. Després de gairebé 24km no tenia gens de ganes d’arribar als 30, i l’August devia arribar a la mateixa conclusió, així que no ens vem moure de la casa. Vem anar fins a saludar a alguns xais que pasturaven al camp del costat, i l’August va assistir a la mestressa a pescar l’ovella negra que s’havia escapat del tancat. Alguns d’aquests més joves portaven els “cataplins” penjant. Literalment. Els devien haver capat fa poc, i encara els portaven de penjoll. :(. A banda d’anar una mica coixos, no semblaven majorment afectats per la nova situació. Vem sopar en comunitat amb un grapat de persones d’allò més “variopintes”: una jove...