Pasturem per Piqeras?

Des de la Guest house de Piqeras es veia un grupet de cases a la carena del turó. Ens va semblar bona idea aprofitar per veure si hi havia “poble” com a tal, i estirar les cames abans de sopar. Som tafaners, això ho tenim clar


Potser l’edifici més endreçat és aquesta petita església, amb pinta de poc concorreguda.
Em sembla que ja us he dit que aquí hi ha molt cotxe alemany. Algun de molt gros/nou/car, però també hi ha molts golfs destartalats, i moltissims mercedes, també d’aquests. Aquí l’Anna i el Marc serien els reis de la festa! ;)


Carrers poc consolidats, plens de paranys on sovint dubtem que hi pugui passar un cotxe.



Alguna casa més reformada, la majoria gens.




Alguna persona gran i uns nens que jugaven a pilota (mal lloc si la bola cau gaire enllà…), i aquest bonic ruquet. Per sort no estava lligat.




Sopar en un terrat on ens permet gaudir de la posta de sol.








Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

L’antiga ciutat de Butrint i la Ksamil de moda

Tirana - Valbone en 3 passos

Tirana II